2 nov. 2010

Bra dag!!

Startade dagen vid sju - halv åtta, började baka bröd strax efter åtta. Matade grabbarna och fick dem att somna om så jag kunde baka i lugn och ro. Sedan myste vi i soffan, och vid tolv hoppade jag in i duschen och vid halv två åkte jag och pojkarna till Caroline och hennes tvillingpojkar. Där var även Sandra och hennes tvillingflickor. Jättetrevligt! Åkte hem, jag åkte och handlade och sedan fick vi lite mat i oss. Anna, Paulina och Patricia kom förbi så vi tog tag i lite Mario. ;-) Vid nio så nattade jag pojkarna och sen så skjutsade jag Toffe för att hämta en lastbil. Nu har Toffe åkt och jobbat och jag ska alldeles strax krypa ner, och förhoppningsvis är Toffe hemma till två igen. :-)



Summa av dagen = Helt KANON! Vart på bra humör hela dagen.

Inga kommentarer: