28 okt. 2010

Torsdag.

Grabbarna sover, jag har plockat och Toffe åkte för att leta efter ett lastschema.
Om ungefär 45 minuter ska jag infinna mig ute på skolan för att ha ett möte, det kan ju bli spännande att se vad vi kan komma fram till :-)

Natten har varit halvtaskig och ändå känner jag mig inte helt utpumpad. Klev upp vid halv tio och provade lite gröt men de gick inte så gjorde två flaskor istället och det gick i direkt. Har börjat blanda i lite, lite majsvälling för att se hur de reagerar på det. Vet inte ens om de märkt att det är något annat i, men det är ju bra att se om de skulle reagera på det på något sätt.
Märker att grabbarna inte är tillräckligt mätta och nu har även Leon blivit mer kräsen med maten. Helst vill han också bara ha flaska, men jag provar lite gröt varje dag till båda två för att se om det kanske är en dag så att de faktiskt vill ha. Tvingar ju absolut inte i dem, och små skedar går bra.. Det är ju som sagt inte speciellt bråttom, men man får väl prova sig fram lite.

ha en bra dag!

Inga kommentarer: