30 okt. 2010

Jaa.

Det blev inte så mycket igår kväll, eftersom grabbarna INTE var nöjda. Det var verkligen en kamp, men tillslut somnade de.. Noel har hitills sovit hela natten, Leon var jag uppe och matade för en liten stund sen. Och som vanligt så har jag blivit pigg nu, hör hur Leon ligger och rör på sig och pysslar.

Bakade igår, *skräll* Gjorde en "ljus" variant av gårdagens cupcakes. Gjorde ljusa muffins, och ljus smörkräm med en kaffeskvätt. Har faktiskt inte provsmakat, vet inte om någon gett sig på det. Men de som jag gjorde i förrgår med choklad blev rätt kanon tror jag, är bara några få kvar. Men jag hade ju kunnat bytt frostingen. Haft ljus på mörk muffins och vice versa, men det är bra att vara efterklok. Imorgon funderar jag på att prova lite nya recept, sen får jag väl ge bort det färdiga så att det inte bara slängs. Vill ju så gärna prova mig fram med recept, men får aldrig tillfälle till det annars.

Sitter såhär på tidiga morgonkvisten och blir otroligt sugen på smörgåstårta, hmmm...
I alla fall så ska vi INTE ut imorgon, varken känner för det eller vill. Känner att jag inte orkar träffa fullt folk, och jag skulle ju kunna tänka mig att det är mycket av det. ;-)

Låter som att min lilla grabb har slutat krångla så nu ska jag krypa ner igen, och jag hoppas att jag kan somna om och att jag får sova i alla fall en timme till innan kliv-upp-dags!


God morgon!

Inga kommentarer: