7 sep. 2010

vänner..

när jag var hos mamma insåg jag och fick erfara en hel del.. mycket av det hade med vänner att göra. En del är bara nyfikna, en del bryr sig inte alls och jag upptäckte nya egenskaper hos en del. Jag är inte det viktigaste i er värld, precis som vissa av er inte är det viktigaste i min värld men denna respektlöshet som finns. Den tog mig hårt, den chockade mig.. Men är det så nonchalant som vår vänskap ska vara så tycker jag inte att den är så mycket värd.

Men vi ska inte glömma den person som fanns där som en klippa, den helt otroliga personen som fick mig att inse vad vänskap verkligen är! Paulina Holmgren, du är underbart otrolig! Du är en äkta vän och jag finns för dig!


Och sen ska vi inte glömma min mamma, min bästa vän genom livet! Jag älskar dig, och det vet du. Det värsta som finns är att åka, för jag behöver verkligen dig!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack så jävla mkt