1 sep. 2010

Onsdag..

Eller är det tisdag...?
Jag har faktiskt ingen aning, haha!

Gick och la mig strax innan tolv ungefär, precis när jag somnat så vaknade Leon och ville ha mat ( vilket inte hänt på flera veckor ) och sedan somnade han om i min säng så där fick han sova, problemet var att han var jättegnällig och JÄTTEhungrig så han ville äta hela tiden och gnällde när han tappade greppet. Vid tre - fyra vaknade Noel och även han ville ha mat och gnällde också en bra stund.. Så där höll det väl på resten av natten, att de bytte av varandra och vid sju kom Toffe hem och ville lägga sig. Då var det mer gnäll, så vi satte oss i soffan en stund. Jag tog med täcket och kröp ner i soffan, och hade en grabb hos mig och en i babysittern och så byttes det av med gnäll. Jag lyckades somna fem minuter innan det var dags för gnäll igen, så jag känner mig lite trött. Men det brukar vara värre, så det kan nog bli en skaplig dag.. Ska lyssna på lite talbok och underhålla grabbarna en stund och sedan blir det promenad. Har lagt tillbaka åkpåsarna i barnvagnen för nu tycker jag att det är kyligt ute! Känns verkligen som att hösten är här, och vintern är snart på intågande.. Redan? Tycker inte att det hänt så mycket i sommar, och jag har inte badat än i år. Inte för att jag var så sugen med tanke på hur magen ser ut, och de dagar då det var så fruktansvärt varmt så gick det nästan inte att vara ute med grabbarna för det.

Nu ska jag mata Noel eftersom Leon fått lite mat och sen ska jag som sagt återgå till talboken om grabbarna är lugna!

1 kommentar:

Emelie sa...

vad har ni för barnvagn?? Kan du lägga ut bilder på erat hem? Vart jobbar din kille?