13 sep. 2010

ny vecka

och jag mår visserligen skit.. ont i halsen, kroppen och huvudet. Grabbarna är förkylda, snoriga iallafall och kanske därför de sov till NIO idag!!! De vaknade givetvis vid sex - sju men sen somnade Leon i vårt täcke med nappen i munnen och Noel i mina armar. Jag har inte fått sovit såhär länge med båda grabbarna sen de var nyfödda så det här var underbart! Fast mycket vill ha mer ;-)
Noel ligger och pratar och Leon sitter i min famn och försöker hela tiden ta sig upp så han sitter själv.. men när han väl sitter själv så försvinner han åt någon sida eller rakt fram!

Toffes syster tatuerade sig igår, skitsnyggt, och jag blir ännu mer sugen på att fixa nästa!
Har man en gång börjat så är det svårt att ge sig, men har inte planerat att vara täckt iallafall :-P

nu lite blöjbyten och sådär!

3 kommentarer:

Mariana sa...

sv: ja gud, jag vart så jävla förbannad så när jag var klar så sa jag bara ursäkta och drog undan vagnen.. hade inte brytt mig ett skit om kärring jäveln hade ramlat..

Sandra sa...

skrev nyss en kommentar men tror den försvann :/
Okej, hoppas de löser sig för er, har ni en lägenhet uppe i söderhamn?
Krya på er allihopa! Inge kul med förkylning

marie- Från en prematurmammas hjärta - sa...

tusen tusen tack gumman! värmer massa att höra!