14 sep. 2010

mitt i natten..

Och jag sitter här och mår jättedåligt, men en numer glad och pigg Noel.. Men innan så skrek han i en halvtimme och han var svår att natta förut, skrek bara så fort vi satt ner eller något. Både Toffe och jag har ont i kropparna, så vi fick köra en nödlösning så Toffe fick ta en kort bilsväng med honom. Så han sov i knappt 2,5 timme innan han började tok skrika igen och maten spydde han upp men efter en stund satte jag honom i babysittern så lugnade han ner sig och där sitter han nu och kikar och skuttar.

Har så jäkla ont i kroppen.. Har nog aldrig haft så ont i leder (?) dessutom bråkar kroppen med mig efter förlossningen och jag har ont i halsen. Vilken underbar blandning! Skrev det förmodligen i tidigare inlägg redan, men när man inte har huvudet med sig och kan komma ihåg att köpa halstabletter så får man väl skylla sig själv!

Undra om jag ska få min underbara lilla son att somna nu, tror ju inte att han går med på det. Det är väl inget annat för mig än att sitta här och bara vänta på att han ska bli trött.. Hmm.

Inga kommentarer: