2 sep. 2010

Drömmer..

Ja, jag håller faktiskt på att bygga upp en dröm. Om att få baka och laga mat fritt om dagarna! Tyvärr är det ekonomin som stoppar mig just nu, men jag har insett att jag älskar att pilla med småsaker eller laga mat efter recept som man snappar upp här och där.
Hittade flera underbara bloggar med småfix och jag skulle verkligen vilja beställa lite verktyg osv för att kunna göra underbara små cupcakes och annat smått och gott och bjuda mina vänner på.
Eller kanske bjuda hit dem på middag en gång i veckan, ett nytt recept varje vecka.

Jag hoppas att jag kommer kunna bygga upp det här rejält under mammaledigheten och sedan kanske gå vidare med det.. Är det någon som vet om det är möjligt?

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag tipsar om min väns systers blogg. www.tartsmulan.blogspot.com, hon bakar helt sjukt fina tårtor och cupcakes! :)

Anonym sa...

Jag har ju bildat en bokcirkel, kan inte du bilda en bakcirkel :)
//Kram Carola