6 sep. 2010

Bak!

idag blir det bak eller någon ny maträtt.. Märker att när jag känner mig "menlös" då vill jag baka, undrar om någon förstår vad jag menar! Funderar starkt på dumlekakor, blir det av så lägger jag upp receptet och en bild efteråt :-)
Min goa älskling har beställt verktyg åt mig.. Lite färger och spritsar och sådär, jag är så himla glad! Nu kanske jag kan börja göra lite ordentligt :-)
Det här är verkligen något jag vill.. Har gått ifrån nästintill ointresserad till att baka kärleksmums då och då, till att känna att jag verkligen verkligen vill!


Grabbarna har sovit sådär inatt, men jag har iallafall fått sovit nu på morgonen en stund. Leon ( som numer nästan aldrig vaknar på natten) vaknade vid tio i ett och var jätteledsen. Sedan var det Noels tur vid tre - fyra, och Toffe vaknade inte trots att jag buffade och försökte prata med honom. Så det var bara att kliva upp själv, och någon gång efter fem så lyckades jag väl vara så otrevlig så han vaknade och tog Leon till sig så jag kunde hämta Noel igen.

Men nu har jag ätit lite knäckebröd och druckit kaffe, så frukosten är avklarad så ska duscha så fort Toffe tittar till barnen och sen skulle jag vilja gå och handla saker till kakorna!! Haha

Inga kommentarer: