19 sep. 2010

ååhhhhhh

just nu är jag irriterad, som fan! grabbarna är klarvakna, och jag har ingen hjälp.. och jag vill hem..fan fan fan! När ska det lösa sig? Jag tycker inte om att ha ont i magen hela tiden, att vara trött och irriterad utan hjälp. Jag tycker inte om att må dåligt, men det gör jag.
Jag ska inte klaga på sömnen inatt, somnade ju när jag nattade Leon och sov sen dess, visst var de gnälliga innan det också men ändå. Vaknade några gånger, men nu har jag vaknat från klockan två.. De har bara gnällt och skrikit och Noel har sparkat mig så fort jag somnat och Leon gnäller trots att han inte är hungrig och har ny blöja.


om jag bara kunde ringa mamma... fyyyfan!
just nu så är jag så jävla less så jag skulle kunna sätta mig i bilen med grabbarna och åka ner på sekunden. Blir helt jävla tokig utan någon hjälp.

nu har jag biktat klart, inte för att jag är mindre arg men..


godnatt då.

Inga kommentarer: