16 juli 2010

Tuff natt..

Det var riktigt tufft inatt. Noel och Leon vaknade vid två igen, båda två.. Sen vaknade de vid tre och sedan vid fem igen, och då var min underbara mamma vaken och hjälpte mig.. Vad skulle jag göra utan dig? Jag somnade vid sex - halv sju på soffan och sedan vaknade jag vid strax innan nio och då var det två ledsna grabbar men nu är de nöjda som tusan.. Det var riktigt jobbigt inatt, men när de jollrar och ler så går det inte att vara trött och ledsen.. De är helt underbara!
Jag blir irriterad / ledsen när det blir såhär, känner mig så otillräcklig när de bara, bara skriker när de vaknar och har jätte ont i magen båda två.. Jag hatar att se dem ha ont, och jag önskar att man inte behövde sömn. Då hade jag kunnat vara på topp och verkligen orkat när de skriker.

Men fortfarande mammas små prinsar!! <3

1 kommentar:

Sandra sa...

Nätterna brukar gå ganska bra, de krånglar mest innan de somnat första gången. De brukar somna vid nio påkvällen och då lägger jag dem. Sen vaknar de runt två någon gång och sen vid fem, sex och sen vid sju, åtta igen. Men faktiskt somnar de oftast om väldigt bra efter varje mål, så det är skönt :)
Hur går de för er?