7 juli 2010

Godnatt!


Nu sover pojkarna för en stund sen, ville bara ha en liten, liten stund för mig själv.. Vet att jag kanske kommer ångra det sen och vara supertrött för att de kommer säkert vakna inom en timme. Men jag fick fixa lite och även starta denna nya blogg, så det känns bra nu.
Tänker på mina barn, mina underbara älskade småttingar som ibland kan göra mig galen men det spelar ingen roll när de tittar på mig med sina underbara ögon och jag ser hur munnen drar mot ett leende.. Eller när en av pojkarna sitter i babysittern och bara tittar på mig medans jag tittar på honom när jag sitter och ammar den andra pojken. Det här är vad livet är till för. Ni är det allra vackraste som finns!


Den här bilden njuter jag på otroligt mycket och med ett leende på mina läppar lägger jag mig i sängen. Mammas älskade Noel! Hoppas kunna fånga en bild på en leende Leon också..

1 kommentar:

Sandra sa...

Flickorna är 3,5 månad nu, helt sjukt vad tiden går fort, egentligen skulle de ju vara 2 månader. Fin blogg du skaffat :)
Jag brukar också passa på att göra saker på kvällen när de somnat, fast det innebär lite mindre sömn :)