7 juli 2010

Godmorgon!

Och idag är det en ny dag, Noel och jag är vakna. Leon ligger i spjälsängen och deras pappa ligger i sängen här bredvid och sover som en stock.. Det är han värd efter nattens arbete :-) Klockan sex imorse kom han hem så nu ska han få sova.

Imorgon är det läkarbesök och det ska bli riktigt spännande att se hur långa grabbarna är! Hoppas också på att vi får väga dem igen ;-) Förra gången vägde ju Leon 4485 gram och Noel 4190 gram, hoppas att de gått upp bra i vikt på 1 vecka och 1 dag.

Mamma och Noel! <3>
Lilla gubben sitter och gäspar i babysittern!



Härom natten insåg jag att jag faktiskt inte insett att jag är mamma! Hmm, det var en märklig känsla faktiskt och jag kan inte förstå att dessa underbara barn är mina och de är här för att stanna! Jag är så rädd att något ska ta dem ifrån mig. Mammas allt! <3>



Inga kommentarer: