8 maj 2013

Sliter mitt hååår!!

06:20 stod Noel på Toffes sida och sa att han hade bajsat.. "Gå till mamma" viskar Toffe tillbaka och önskade nog att jag inte hörde det.
Suck, suck, suck! Bara att byta blöja, försökte krypa ner i sängen igen. Lyssnade på lite Morgonpasset och typ tio i sju blev jag så trött igen och trodde att jag skulle få somna om igen. Jo, eller hur??
"Gå ner äta macka" sa Noel.. Det vet jag precis vad det betyder så var bara att kliva upp.
Väl nere gick det bra med Leon men med Noel bröt helvetet lös. Fel macka, sur Noel, sur mamma..
Men vi återhämtade oss och även fast jag är lite bitter much över att få kliva upp ensam och först varje morgon så ser jag fram emot dagens barnmorskebesök.
Och idag fyller min fina, snart, svägerska Mickis år. Det låter ju väldigt fint med svägerska :D
Och det låter väldigt bra med 25 år, herregud!!
Imorgon är det kosläpp och på fredag hoppas jag att det blir Hudik om nu planerna har gått i lås. Jag är dålig på uppföljning!
Uppbokad på några dagars jobb nästa vecka och veckan därpå, det blir nog bra.

Inga kommentarer: