1 maj 2013

OCH

Att nybakade vaniljbullar aldrig sitter fel!
Min kära fyller ju år på fredag och därför får man ju passa på att provsmaka innan.
De har ännu inte dykt in i ugnen men det luktar redan gott.
Jag är inte speciellt förtjust i kanel, därför bakar jag heller inga kanelbullar. Vanilj is the shit helt enkelt!

Imorgon ska vi ha föräldrasamtal på dagis och sedan ska jag till Miroi, halv tolv ska jag möta en tjej utanför som hade två par gravidjeans att skänka bort. Då blir man ju lycklig!

Dessutom fick jag ringa och "påminna" Försäkringskassan igår om mina papper och pengar.. TACK, väldigt välbehövligt! De där pengarna kan vi ju klara oss utan, eller inte!!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Försäkringskassan och pengar är ju de största problemet här i världen, typ! Att de ska vara så omständliga!?

Lina sa...

Jag och sandra gör också vaniljabullar när vi bakar, mycket godare! :D