12 maj 2013

Mycket sammandragningar

Urk, avskyr sammandragningar.
Inte för att de gör ont men för att jag tycker att det är väldigt obehagligt.
Trött som ett helvete, eller matt snarare.
Bävar för full aktivitet i slutet på veckan.. Usch vad löjligt det känns men jag vet hur ont jag hade "mellan benen" efter någon dag förra gången jag jobbade. Jag är ju där för att göra mitt jobb och kan inte låta bli att göra saker bara för att det gör ont. Det ska nog gå bra.
Barnen somnade strax efter åtta, efter att ha pratat med mormor och morfar i telefon. Inte alltid lätt att förstå dessa små gossar när de inte kan visa ;)
Jag sitter nere i fåtöljen och ska läsa en stund, har trevligt sällskap i magen för det är fullt ös!
Har haft en supermysig dag i alla fall och det är skönt med sällskap när det känns tungt. Grabbarna har varit otroligt duktiga och lekt idag och nu vill vi bara ha sommar!!

Inga kommentarer: