6 maj 2013

Måndag..

Och det är skönt med måndag för jag har inget uppbokat och "vi" samåkte med Tomas och Theo och det blev Toffe som åkte på den. Kanske för att de skulle hämta en båt, där passade ju inte jag in direkt.
Jag fick kliva upp med grabbarna, fast vaknade av att platsen bredvid mig var tom klockan sju. Noel var nere i kylen... Man kan ju ta mig tusan bli tokig!! Måste fixa något så att de inte tar sig in. De är i kyl, frys och skafferi..
Men i alla fall, jag kröp ner i sängen igen med frukost. Jag tror faktiskt att jag ska sova en stund, sen ska jag städa upp den här svinstian.
Och tvätta, herregud vad tvätt det är!!
Andra eller tredje tvättmaskinen gick sönder, tack och lov verkade det inte vara mitt fel.. Så vi beställde en helt ny, man behöver ju "tyvärr" tvättmaskin så vi såg inget annat val. Nu har vi i alla fall garanti på den.. Och ett satans berg med tvätt.
Jaja, skjuter upp det en liten stund till.
Igår fick jag kliva upp med grabbarna och vid tio så kröp jag ner i sängen igen, och halvsov till halv tolv. Det var HELT UNDERBART och jag ångrar att jag hade en tid att passa klockan tolv. Så jag har längtat efter tiden då grabbarna är på dagis, för att få sova lite.
Kan som sagt inte förstå när (och om) mina vakna nätter ska komma.. Känner mig som en klubbad jävla säl, hahaha.
Nu ska jag njuta av stunden, och hoppas att sammandragningarna ger sig lite. Lilla gubben ligger dessutom på ena sidan så jag får en halvmåne mage, ser lite roligt ut!

Inga kommentarer: