6 maj 2013

Imorgon..

Går jag in i vecka 26, och ärligt talat så börjar man bli lite tung och magen börjar verkligen ta sig.
Jag känner av hjärtklappning och yrsel ibland, när jag ligger ner kan jag ha svårt att andas ordentligt för att han ligger ganska högt upp och det är rätt tungt att resa sig ur säng/soffa/från golvet.. Jag känner mig nästan lite löjlig, det känns så tidigt.. Kan det vara för att vi fick reda på det så sent?
Med grabbarna så var det tungt och efter att ha skummat igenom gamla bloggen så ser jag att jag hade väldigt ont i kroppen också. Sånt hade jag glömt!!
Tänk, det är faktiskt bara 14 veckor kvar.. 3,5 månad.. GALET!
Jag känner mig obekväm i kroppen ibland men ärligt talat så känner jag mig mer bekväm den här gången än förra. Cirkus 10 kg upp i vecka 26 och ska jag inte se ut som en köttbulle när vi gifter oss kan jag ju i alla fall byta ut bullarna mot frukt ;)
Konstigt nog har det inte blivit såå mycket godis, med tanke på vilket godissug jag haft ibland.
Känner mer att jag längtar efter god mat och jordgubbar typ.. Köpte en ask hallon idag också och det var såå gott!!
Bara 6 veckor tills vi gifter oss, också sjukt!
Allt är sjukt, haha!

Inga kommentarer: