13 maj 2013

En del av en vänskap

Jag är så glad och tacksam över att Toffes syster inte bara är Toffes syster utan en väldigt fin vän.
Jag är glad över att den här fantastiska människan finns i mitt liv, och som orkar lyssna på mig. Den jag orkar prata med, och som jag kan vräka ur mig med.. Som vet att alla fula ord kanske inte alltid är blodigt allvar utan bara frustration för stunden.
Och när man gått över "känna sig ivägen"-gränsen och bara känner sig så otroligt bekväm i sällskapet.
En människa som är sig själv och som gör att delen av att bo långt ifrån sina föräldrar lättare.
Så tack, Mickis, för att du är du!!
Och att du visat att familj inte behöver betyda blodsband!

2 kommentarer:

Mickis sa...

Men tack själv! <3 Jag är så otroligt glad att jag har dig! En helt avslappnad vänskap <3

Mickis sa...

Men tack själv! <3 Jag är så otroligt glad att jag har dig! En helt avslappnad vänskap <3