8 maj 2013

Dumma människor..

Och jag som blir sådär extra arg just nu och bara vill skriva av mig!!
En tvåårig pojke som har gått bort efter att ha glömts bort i en bil.
Folk verkar tro att han har gjort det med flit, "folk borde inte ha barn" blablabla.
Vad dumma ni är!! Pappan brukar vanligtvis inte skjutsa barnet, han kanske hade det stressigt, tankarna på annat håll.. Det är ingen ursäkt, men det är en förklaring!!
Jag fick höra att det var det dummaste någon hört när jag skrev att pappan inte gjort det här med flit MEN det är fortfarande fruktansvärt! Men då finns det massa anledningar till att han är en helt fruktansvärd förälder..
Det var ett misstag som fick en fruktansvärd utgång, men det var fortfarande ett MISSTAG!!
På en arbetsplats, med jobb så sitter han kanske inte med tankar på sitt barn och den här dagen var hans hjärna kanske inte annorlunda inställd på.
Tycker det är VIDRIGT hur en del människor dömmer en annan människa! Jag tycker också att det är fruktansvärt att ett litet barn har dött, men jag tror inte på att pappan var en sämre förälder för det.
Den här pappan kommer leva med det här resten av sitt liv, det räcker för att ta sönder en människa. Då behöver man inte alla dumma människor!!

Inga kommentarer: