30 apr. 2013

Vilket skit!

Kom hem från majbrasan, värmde vetekudden i micron och skulle sen värma den igen och då startar inte micron..
Wiho, nu får jag skäll för att jag förstörd micron tänkte jag.. Hahaha.
Det bra i det dåliga, det var inte mitt fel!! Det skit, skitdåliga i det redan dåliga var att kylen, tvättmaskin, tumlare, diskmaskin och lampor i köket inte funkar.
Inga dåliga proppar (säkringar kanske är det rätta ordet men jag är inte rätt ;) ) och en röd lampa som lös på el.. Ja, elsaken helt enkelt.
Så Toffe ringde Söderhamn Nära och de skulle skicka ut någon. Hoppas man kan ge dem credd för att de faktiskt skickade ut någon ikväll också!!
Orolig över all mat vi har i kyl och frys, det vore jävligt skit om det blir förstört!
Suck, blev en sen kväll för våra prinsar så vi ska gå upp och krypa ner i sängen nu.
Vägrar låta dem somna nere i soffan eftersom förra gången fick jag spendera halva natten sittandes i en fåtölj och den andra halvan som en jävla ostbåge bredvid Leon i soffan.
Han var helt tokig och skulle inte upp till sängen. Grabbarna pratar en del om "spöken" så ja.. Jag vet inte. Man vet ju aldrig vad de ser och känner, och ja.. Jag tror på sånt!

Inga kommentarer: