21 apr. 2013

Tårtoblater..

Häromdagen kom jag på att det finns tårtoblater, chansade att det skulle vara superdyrt..
Glömde bort det då men kom på det nu ikväll.
Googlade och kaaaching, 59 kr!! Fanns för 49 kr men var slut i lager på den sidan. Men på Barnkalaset fanns det, och måånga olika alternativ.
39 kr i frakt var det också.
Grabbarna kommer bli så glada med Blixtentårta tror jag! Nu är det inte långt kvar tills de blir TRE år, det är ju sjukt! Leon är skruttig ikväll tyvärr, gör ont i hjärtat när han är dålig.
Nu sitter han i soffan och kollar på Hitta Nemo och verkar ganska pigg. Noel somnade för 40 minuter sen, utan välling och allt. Tufft med fint väder, haha.
Imorgon börjar en ny jobbvecka och den börjar med öppning. Trots att det bara var förra veckan och kommande så kommer det kännas lite tomt att inte åka dit, man vänjer sig fort!
Så snart är det tack och god natt men måste sätta mig och göra klart inbjudningarna innan jag kan lägga mig.
Det var inte bara, inte. Och det blir inte så oerhört snyggt, men det är gjort med hjärtat ;)

Inga kommentarer: