11 apr. 2013

Men självklart!!

Blir väckt halv sju av Noel som kommit ner (Leon och jag sov nere för att få sova) och när jag slår upp ögonen så känner jag hur det spränger i öronen. Och halsen gör ont.. PANIK!! Nu är jag gråtfärdig, har ingen lust med det här.
Senaste året när jag fått ont i halsen så har jag samtidigt fått ont i öronen (=pencillin) sen har jag gått runt med halvvärk som aldrig brytit ut.. Until now!
Jävla.. Torsdag!! Vad ska jag annars bli arg på?!
Leon var jättedålig igår kväll, och till slut fick det bli Alvedon i vällingen om han överhuvudtaget skulle lugna ner sig.
Det enda jag önskar mig nu är att få sova, men det blir svårt med två hulliganer! Kan nog inte lura dem att sova för sjuka barn är hysteriskt pigga ändå, när man själv känner hur man vill försvinna för en stund.

Inga kommentarer: