27 apr. 2013

Lördag

Helgen går SÅ fort!! Beställde tårtoblaterna imorse, var i Nyhed hos Toffes farmor och farfar och fikade lite. Följde med till Mickis en stund, åkte och handlade och sen till Toffes mormor och morfar, hem för storstäd och tvättplock, bad för Leon och Noel, tittat ut en väldigt potentiell barnvagn, mys med grabbarna som somnade sent idag och nu hemmagjord pizza framför "27 dresses". Känns som att dagen gått i ett, därför jag också skrev den så klumpigt.
Efter den här filmen så är det "min brors flickvän" och jordgubbar, jag har dessutom blivit lovad att få somna i soffan om jag vill. Hahaha!
Hoppas att jag inte somnar för det är tungt att behöva gå upp i sängen sen!!
Den 3e maj fyller Toffe, den 8e fyller Mickis och den 15e fyller våra älsklingar. Mycket födelsedagar i maj!! :)
Jag känner mig i alla fall lugn ikväll, foglossningen är värre än någonsin men eftersom jag får sitta i soffan så känner jag den inte hela tiden.
Misstänker att alla "knäböj" (vet INTE hur jag ska bete mig för att låta bli att ta mig ner bredbent med mage och ont) för att plocka leksaker eller för att rädda mitt nyskurade golv från kladdiga flingor.
Gick med dammsugaren i ena handen och den andra handen mellan benen, haha. Såg väl inte klok ut men ibland hjälper det att hålla ett tryck.
Kunde tyvärr inte avstå städningen idag, en annan dag ska jag lyssna på kroppen!

Inga kommentarer: