8 apr. 2013

Kan ju inte ropa hej än..

Men i en vardag med två (snart) treåringar så har den här dagen varit gudomlig!
Vaknade av att de krånglade i morse, men somnade om sen, nästa gång vaknade jag av att Noel och Leon kom in i sovrummet och sjöng "Sankta Lucia", haha goseungar!
Sen kröp de ner och tittade på lite barnprogram en stund och sen klev vi upp. Flera gånger inatt har jag vaknat av Noel, han har smaskat snor och haft febertoppar. Igår natt hade han ont i örat hela natten men inget mer än det, än så länge.
Trots att vi hade rejält tråkigt och vi höll på att krypa ur skinnet allihop redan vid elva tiden så har det ändå varit lugn och go stämning.
Tog en sväng till Sune för att hämta en barncykel och spenderade lite tid ute. Nu har vi precis ätit tacosrester från igår och väntar på pappan. Han ska skruva cykel med grabbarna så de är underhållna en stund.
Lite obehagligt i magen idag så jag ska faktiskt passa på att vila på soffan under tiden.
Imorgon är det dags att åka till Miroi igen men en halvdag känns ju som piece of cake! Hoppas få svar på någon av de tre jobb jag sökt eller få höra om jag ska ut på någon praktik.
Det är ju givetvis så att jag vill dra in pengar, så jag söker alla jobb som är lämpliga för situationen.
Vi får se..

Inga kommentarer: