1 apr. 2013

Jag ska bli fru!

Toffe har sagt att han har en överraskning till mig när vi kom hem. Har inte kunnat föreställa mig vad det är så jag var vääldigt nyfiken igår. Min fina goa mamma skjutsade hem oss och när jag kom hem så fick jag order om att gå upp på övervåningen. Där uppe satt Toffe och på den nyuppsatta spegeln satt ett kuvert. Han bad mig öppna det och jag fick fram brevet inuti, det var en bild på två ringar. Toffe gick ner på knä och frågade om jag vill gifta mig med honom. Jag sa såklart ja, men blev nog så förvånad att jag glömde bort att bli hysteriskt glad.
Så han sa att det är jag som får bestämma när det blir av, jag vill ju gärna ha ett sommarbröllop.
Men jag är inte så mycket för kyrkobröllop och vi vill ju gärna ha det enkelt men med en stor fest efteråt. Vi får se helt enkelt!
Men efter ca fem år (och mer än fyra av dem förlovade) och snart tre barn så var det väl på tiden, hihi! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett stort grattis!!!!