30 apr. 2013

Gravidhjärna..?

Nu är jag på plats på Miroi igen.. Lycka, eller?!
När jag åkte hit så tyckte jag att jag hade åkt så himla länge (Sandarne - Söderhamn = 7 km) så jag trodde att jag hade åkt åt fel håll..
Hahahaha, det måste vara gravidhjärnan.. Vet inte vad som hände riktigt!
Sen höll jag på att bli prejad av en buss också, jag var nästan halvvägs "in" på bussen när den blinkar och sen bara kör ut. Jag VET att de har förkörsrätt, men de har väl lite vett i skallen också?
Att behöva tvärnita för en buss kan ju förstöra en hel morgon! Nej då, så känslig är jag inte idag.

Ser fram emot besöket hos sjukgymnasten för att se om hon kan hjälpa mig, gjorde ont att köra bil till och med. Not göööd!

Igår gjorde lilla vännen i magen såna volter att jag fick ont och behövde lägga mig på soffan. Det upplevde jag ALDRIG med grabbarna, nog för att de sparkade mycket men inga volter på det här sättet. En livlig liten grabb som bor där inne! Åh vad jag är nyfiken på hur han ser ut!! Kommer han bli kopia av grabbarna eller blir det mer av mig i denna pojk? Grabbarna är ju små Toffisar så det skulle ju vara spännande!!

Inga kommentarer: