25 apr. 2013

Dagens kagge

Tanken är att jag ska finnas som vikarie hos förskolan fram till mitten av juni och sedan ta ut föräldraledigt med grabbarna för att ha en sommar med dem innan lillebror kommer.
Så ont som jag haft de senaste dagarna i magen och foglossningen så blir jag orolig över att inte klara mig till juni.
Ska till sjukgymnast på tisdag och jag hoppas det ger mig något bra så att jag kan jobba som vikarie tills juni. Och så hoppas jag såklart på mycket jobb!
Leon kom springandes och kramade om mig när jag kom hem, åh vad glad jag blev!!
Toffe bygger altan och jag vaktar barn, haha.
Sista planerade jobbdagen imorgon och efter jobbet ska vi veckohandla. Blir tacos imorgon, underbart!
Nu ska jag göra kvällens måsten med handlingslapp och matlista.
Och när pappan ska natta grabbarna så ska jag åka och låna skrivaren av Mickis så inbjudningarna kommer iväg någon gång :)

Inga kommentarer: