20 mars 2013

Nu börjar det.

Ja, jag har redan brutal hetsångest för hur vi ska hinna till tåg, klä på oss innan tåget är framme och hur fort man behöver kliva av. Haha vad längesen det är jag åkte tåg. De stannar ju inte och släpper av som en buss gör, men min tanke säger det.
Grabbsen sover och jag ska plocka lite och äta något innan jag ska krypa ner. Älskling är lite orolig hur han ska klara de här dagarna men å andra sidan visste vi ju att det skulle komma. Det var ju lite så vi bestämde när vi flyttade upp men jag förstår att det är jobbigt i alla fall.
Jag tror att det blir bra, vi behöver sakna lite grann. Vi går ju och nöter ihjäl varandra så som det är nu, och det var så längesen vi behövde sakna så det är nog något positivt också. I längden i alla fall.
Nu ska jag pyssla vidare en stund.

Inga kommentarer: