5 mars 2013

Något som räddar ALLT!

Har precis fått käka lunch, och det var maten jag nästan mådde för dåligt för att uppskatta igår. Spagetti och köttfärssås!! Repriser av Morgonpasset i P3 i örat, älskar när Martina, Hanna och Kodjo kör men det funkar annars också. Idag (gårdagens avsnitt) så är det någon som heter Jörgen, har faktiskt ingen aning om vem det är men han livar upp stämningen.
Så nu har jag fått tag på lite snabbkaffe.. URK men jag måste ha någonting om jag ska orka med resten av den här dagen. Dessutom har jag ett äpple kvar att käka upp, tack och lov. Något jag måste omprioritera de här långa dagarna. Jag står mig inte på oboy på morgonen, lunch och sen äta när jag kommer hem. Måste skärpa mig lite så jag inte får huvudvärk och inte blir sådär jävla dålig som jag blev igår. Ska lyssna klart på morgonpasset som håller på typ två timmar och sen ska jag se om jag kan kolla på Hissen avsnittet som jag inte orkade titta på igår, om man nu kan kolla på kanal5play gratis...

Inga kommentarer: