24 mars 2013

Lite sådär bara..

Ja, vart lite yr, illamående och slö i någon dag nu. Inte alls mått så bra och jag känner lite obehag och känner mig lite orolig.
Alltid är det något man är orolig för ;)
Lilleman har inte gjort sig till känna lika mycket som han brukar och tankarna flänger ju i skallen på en. Typiskt att man får hjärnspöken när man som minst behöver dem. Men man vet ju att liten har ganska mycket utrymme att kicka loss på. Men ska för säkerhets skull ringa barnmorskemottagningen här nere för en hbkoll, om det kan ha med yrseln att göra. Förra graviditeten hade jag ju inte några problem och slapp järntabletter genom hela, men ingen graviditet är ju den andra sig lik. Efter förlossningen med grabbarna så kände jag mig yr och dålig, då låg hbt på 80 och jag fick plasma (tror jag) så man kan ju aldrig veta säkert.
Nu ska grabbarna kolla på Nemo (nya favoriten) och jag ska faktiskt försöka vila en stund.
Man känner sig ju lite slö när mamma står med disk och mat och jag bara ligger men inte mycket att göra åt precis nu.

1 kommentar:

MammaElva sa...

Hej! Hittade precis in till dig. Vilken fin blogg du har! Har själv tvillingar (födda -11) och då är det alltid spännande med bloggar om tvillingar. Hoppas att du mår bättre!