7 mars 2013

Än en gång.. NEJ!

Jag har slutat dricka kaffe nästan, det sunkiga snabbkaffet gav ingen effekt på mig.. Kanske var det gammalt? Nu har jag i alla fall tagit med mig kaffe till Miroi och jag tål knappt kaffe längre. Mår inte bra, har hjärtklappning och pirr i hela kroppen. Känner mig SÅ obekväm. Förhoppningsvis går det bort efter att jag fått äta lite lunch, som består av gurka och tomat med Rhode Island-dressing.. Haha! Har ätit frukost, har ätit en banan och druckit kaffe och har med mig en extra banan till eftermiddagen. Men blir nog att hets laga mat när jag kommer hem. Längtar efter spagetti och köttfärssås igen, även fast jag inte vet om magen mår bra idag.
Blir som sagt mycket flams från min sida såna här dagar. Hade tänkt titta på några avsnitt av Hissen, 112, Mia på Grötö och Sveriges mästerkock men jag sitter inte så bra så jag kan vara så oengagerad hela dagen. Dessutom skulle vi ha föreläsning på eftermiddagen.
Har mailat med Högtrycket (arbetsförmedligen i Söderhamn) om de har någon praktikplats som passar mig, hon skulle kolla upp det och återkomma. Skulle ju vara skönt att komma ut på det istället för att sitta här!
NOTE TO SELF: INGET MER KAFFE!!

Inga kommentarer: