22 feb. 2013

Herregud..

Gick ner för att göra välling, får en hemsk hjärtklappning samtidigt som jag kände att jag måste skynda mig upp till sängen igen. Precis samma känsla som jag hade då det började med magen, skulle egentligen behövt lägga mig på golvet men fick med mig välling och varm oboy och nästan slängde mig ner i sängen igen.
Igår somnade jag klockan åtta, det var helt underbart. När Toffe kom och la sig så satte jag mig upp och började leta efter något i sängen, och när han frågade vad jag gjorde så sa jag bara att jag letade efter något och sen blev jag arg för att jag sov ju.
Toffe fick äntligen hoppa in och jobba lite och jag skulle vara på Miroi 8:30 och ja, jag ser ett samband.
Jag är inte lat och är hemma idag för att jag ska slippa undan, även om Miroi är skit, däremot så när det blir riktigt tidigt och jag måste upp direkt. Då hänger inte kroppen med, det är inte första morgonen direkt. På måndagen så spydde jag innan jag skulle iväg, på tisdagen var jag dålig hela dagen och än värre blev det när jag fick åka och jobba. Onsdag och igår fick jag kliva upp tidigt med grabbarna men skulle behöva kliva upp själv först för att dricka oboy. De vill ju ha välling/smörgås direkt och jag vill fixa de fulla kissblöjorna direkt. Hinner bli dålig då också fast inte med sån hjärtklappning som idag.
Vet ju att det finns en ände på det, men det känns lite segt.

Inga kommentarer: