20 feb. 2013

Fy på mig..

Eller något!
Jag har full förståelse för att alla inte kan skriva och stava bra. Jag är inte heller någon expert. Ofta för att slippa stava fel på ett ord, helt plötsligt får jag hjärnsläpp eftersom jag förmodligen har funderat på det för länge, så byter jag ut ordet mot en synonym.
Jag har dock väldigt svårt att ta människor på allvar när de inte kan skriva ordentligt, jag vet att det gör mig till en ganska dålig människa. På den punkten, för jag är ju toppen annars!! Eller..? Haha!
Jag undrar om jag är ensam om det här?
Nu snackar vi inte ett ord hit eller dit felstavat, utan i princip varje ord och väldigt måttligt användande av punkter, kommatecken eller andra nödvändiga.. Ja, nu övertänkte jag så nu kommer jag inte på ordet!
Med det säger jag trevlig kväll och missa inte Efterlyst ikväll, och Mia på Grötö på tv4play imorgon.
Så löser jag mina lyxproblem när det krockar på tv:n!

Inga kommentarer: