18 feb. 2013

Åh, suck..

Kom lite sent i morse eftersom det tydligen inte finns parkeringar avsedda för Miroi. Kom in och fick en data, sen dess har jag inte fått några instruktioner om vad jag ska göra eller hur. Har sökt ett jobb som jag hittat, ska dit på studiebesök imorgon. Så sen 8:40 cirkus har jag bara lallat vid datan, nyss druckit två koppar oboy. Hoppas det här kommer bli något vettigt, istället för att sitta såhär i sex veckor. Så mycket jobb finns det inte att söka, och inte för mig just nu! Hade vakenkrångel med grabbarna i natt och vid sju slog de upp sina blå så idag lär de vara trötta, skönt för då går de att hålla ut dem till halv sju - sju och sen kan jag också få sova.. Haha! Kommer nog många såna här inlägg under de här sex veckorna.. Mycket annat kommer det inte finnas att göra.

Inga kommentarer: