26 feb. 2013

15:17..

Ju mer jag tittar på klockan desto saktare går den.. 15:18 nu. 42 jäkla minuter tills jag får åka och hämta mina fina killar. Längtar ihjäl mig idag! 15:19.. Såhär kan jag ju hålla på tills jag äntligen kan gå (läs springa) ut härifrån. Vill bara hem och mysa, så skönt att få mysa imorgon. Dock har de fått en jäääkligt dålig vana att de slår upp ögonen typ 06 nästan varje morgon, en annan är ju som en död fisk och ligger gärna och drar sig medans de kollar på en film eller barnkanalen. Lazy mama!
15:20, så nu får jag väl göra något vettigt den sista stunden. Åh har lite tokångest för sommaren också, hade ju gärna åkt på lite semester med grabbarna. Kanske hinns med även om man får jobba? Gud vad jag hoppas det, förra sommaren gjorde vi inte ett smack och det kändes så tråkigt!
Göra något vettigt var det.. 15:22!

Inga kommentarer: