6 jan. 2013

Värre än igår..

Vaknade runt sju av Leon som ville ha välling, så jag tog mig ner för trappen men väl nere i köket så hann jag bara fylla upp vatten och ta ner pulvret innan jag fick lägga mig på golvet. Kröp uppför trappen till toaletten där jag inte ens kunde ställa mig upp. Sen fick jag hålla i mig jävligt hårt när jag skulle ner igen. Väl nere blev jag jättedålig igen så jag fick göra vällingen på golvet, Leon blev väl fundersam när den aldrig kom så han kom ner. Försökte flera gånger fråga om han kunde gå upp och väcka pappa, han nickade och stod kvar så jag förstod att det bara var att krypa upp till sängen igen. Väl där fick jag ligga i typ tio min innan jag fick "rusa" till toan och spy. Kröp ner lite till och sen gick jag ner till soffan istället, grabbarna har röjt till det något fruktansvärt medans jag vilat. Den här gången (igår hann jag inte springa och fick en påse med hål i) hade jag förberett mig och spydde igen. Stackars Noel spydde också, haha, där kan man snacka äckelmagad.
Så nu ligger jag på soffan, Noel är hemma eftersom han vägrade klä på sig och följa med Toffe och Leon.. Så han håller på o tjatar öronen ur mig. "vill inte bajsa, vill inte klä på sig gå ut, vill inte åka bil, vill åka bil, vill inte åka bil"
På något märkligt sätt ska jag lyckas klä på mig, klä på Noel och uppbringa kraft nog att ta bilen till Mickis så att token också får leka i snön.
Mår så in i helvete illa, resorb sa 1177.. Och vårdcentralen imorgon. För det är ju så jäkla bra läkare på e-hälsan.... Inte de jag har fått träffa!
Ska försöka komma ihåg namnen på de bra som jag aldrig fått träffa, annars blir jag galen!
Så alltså.. Ingen buss och skola imorgon. Lättnad att slippa bussen!!
Nu ska jag koncentrera mig på att sätta mig upp först och främst.
Skön uppdatering med mycket gnäll, va? Bjuder på den!

Inga kommentarer: