6 okt. 2012

Provar ändå!

Fick rådet att inte prova kreatinet men tänker köra ändå, har läst på tillräckligt för att känna mig trygg.
Vet att vätskan man kan lägga på sig försvinner när man slutar med kreatinet. Men jag är envis och vet inte effekten förns jag provat.
Har druckit bcan (bca+eaa) nu på morgonen o kommer även dricka den under träningen. Får prova mig fram helt enkelt.
På 4 kg Whey fick man ju med bonusprodukter o då ville jag egentligen ha bcaa kapslar, men då de var slut o jag inte ville vänta med beställningen så valde jag att ta Ripped Pro kapslar istället. Så de plus Omega 3 kapslarna kommer jag ta när jag äter dagens största måltid.
Kör uppladdningsfas med kreatinet, sen normalt och sen ett uppehåll.
det löser sig!!

1 kommentar:

oyvinds sa...

babe, ingen under 30 år behöver extra omega3.

du vill tydligen ta kreatinet. ok, it's your life. DRICK EXTRA MYCKET VANN. MASSOR AV VANN. kreatinet drar vann till alla muskler. du kan bli dehydrerat dom följe av det.

inte tar mer vassle (Whey) än du behöver (typ 1g per kg kroppsvikt), annars binder det sig till kalcium och går ut i urinen. få i dig extra mycket kalcium (mjölk) når du tar vassle.

Jag tycker att du är superflink som har börjat träna!!!