6 okt. 2012

Fastan

It's on.. För 2,5 timmar sen. Jag är mätt som fan eftersom jag åt fruktsallad. Dåligt val o nu får jag nog välja bort det i framtiden. Ooont i magen som tusan.
Har i alla fall fått i mig allt idag, idag var det vila från styrkan men det blev promenad istället.
Imorgon är det dags för rygg, tycker fasiken att alla delar är roliga. Har inget område som jag tycker är jobbigt eller tråkigt.
Har hysterisk träningsvärk i armarna och det svider så jäkla skönt!!
Grabbarna fick en varsin Ice Age-godispåse. Och oroa er inte, de hällde det mesta på golvet eller så tuggade de lite o spottade sedan ut det. Så den där mysiga stunden slutade snarare i att jag kröp runt på alla fyra med disktrasan för att få bort alla slemmiga märken o kladdiga godisar från mitt nyskurade golv. Och sen ville jag inte ha skiten under mina underbart varma sockar! Som förmodligen är ganska snuskiga o borde tvättas i alla fall.
Appropå tvätt så står smutskorgen i samma skrubb som kattlådan, en natt hade tvätten ramlat ner i lådan.. Och som ni vet, nöden har ingen lag o Polarn förstod att kattlådan var där under någonstans så han gjorde det enda rätta.. Kissade på kläderna, Hurrraaaaaa!! Precis vad man vill när man inte har någon egen tvättmaskin!
Nu ska jag nog snart slänga av mig kläderna och susa in i en dusch, eftersom Leon vägrade duscha på badhuset igår så mamman fick snällt (?) låta bli hon med.
Så kan det gå, får läsa lite damnyouautocorrect.com och skratta för mig själv. FML

Inga kommentarer: