4 okt. 2012

Bullbak

Varit på kalas, när de andra åt tårta så åt jag mandarin och drack proteindrink. Nu ska jag baka bullar och inte en enda jävel ska slinka ner i min mage!! Nu är det verkligen dags att gå in för vad jag vill. Ska jag någonsin ta mig framåt så är det nu, så nu laddar jag upp inför ett armpass.
Blir inte mycket mer kondition än promenader, nu vill jag bara bygga så mycket som möjligt. Sen ska allt fett bort, vet ju att lite kommer förändras i och med kost och styrketräning.

Har tänkt om igen o nu känns det bra!!
Gjort biffar till kvällen också, dags att träna om 30-40 min o sedan äta och strax innan 20 blir det en proteindrink o kanske en frukt.

Trots att jag haft dåliga perioder ger kläderna mig andra booster. Dessa satt tight på försommaren. Gööööd feeling!!! :))



1 kommentar:

Hannah sa...

Härlig inställning, bara kör på nu! :) Tips om bra person om man vill bli taggad och peppad: http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/

Lycka till