21 sep. 2012

Mooorning glory

Har faktiskt vaknat på bra humör idag, inge bita ihop så jag fått ont i tänderna. Luktar inte lika bra (sånt får man kanske inte skriva) men efter lunch så ska vi åka till badhuset (och jag ska inte tvätta av mig i bassängen utan heelt naken i duschen innan.... eller?)
Igår tänkte jag vara kreativ och låna en symaskin för att sy ihop lite kuddfodral till mina nya golvkuddar. Men allvarligt, vad tänkte jag själv??
Jag började inte ens, jag måste sluta övertro på mig själv.. Sy är INTE min grej!!

Ska i alla fall rulla in till stan snart, blev kallare betydligt fortare än vi räknat med så måste införskaffa lite till barnen. Och leta upp en gardin till hallen.. Älskar att vara nyinflyttad och sakna saker, not!!
Ska dessutom dammsuga och träna idag. Lämnar de senaste dagarna oskrivna, jag har inte varit bra!
Grabbarna öser runt, runt här hemma och jag ska väl snart ta tag i mitt liv och tvätta av mig lite så att flugorna försvinner.

Morning glory är när jag producerar såhär fina inlägg..

Inga kommentarer: