17 sep. 2012

Hmm..

Just idag önskade jag nog att jag hade sovmorgon, fast jag får ju skylla mig själv som inte kunde somna.
Grabbarna har hostat och levt om inatt, inte en enda hostning på hela morgonen, that's not fairplay!!
Jag klev i alla fall upp med dem, gick runt och tände lite ljus.. Nu i efterhand, när jag blåst ut alla, så undrar jag vad syftet var. Det är bara september än så länge, inte ett dugg mysigt.

Idag så är planen
- ligga i soffan en stund till, medans barnen målar på golvet eller sysselsätter sig med något lite till
- väcka Toffe... mission impossible
- klä på mig, kanske köra en tidig träning idag
- duscha, det kommer jag verkligen behöva efter träningen!!
- Arbetsförmedlingen....? (jag är fortfarande en mycket förvirrad människa som trots allt vill bli något, men återigen så vet jag inte exakt vad.. Förslag?)

Och alla förbannade kläder som fortfarande ligger i säckar, lite.. varning på det. Och de säger att Rom inte byggdes på en dag, kanske inte, men skulle jag få vara ifred så skulle Rom vara uppbyggt på tre.

Så tänker jag en massa, massa fula ord och kniper igen käkjävlarna så hårt jag bara kan....
De har övergått från golvet till sig själva.
Andas in, andas ut, andas in ... Hur var det nu då???

Inga kommentarer: