28 sep. 2012

Herregud..

Legat och läst en blogg, en tjej som skriver om Body fitness. Fan vad det är läckert!!!
Ärligt talat så blev jag helt jäkla knäckt idag när jag kände ännu mer att det inte är "meningen" att jag ska kunna ha någon ensamtid på gymmet. Om grabbarna kommer in på ett dagis och jag inte har något jobb så kommer jag kunna gymma när de är där men när jag får ett jobb då?
Just nu känner jag mig bara som en jävla hemmafru utan något slags eget liv, önskar jag hade stöd så att jag kunde lägga ner tid på min kropp. Något som ska få mig att må bra, inte gå runt och så här jäkla dåligt. Jag vet vad jag vill, men jag behöver möjligheten och stödet. Man blir bara äldre och jag tänker inte kasta bort mitt liv på att må dåligt, inte när jag fått en frisk kropp som jag kan forma som jag vill. Med envishet och ett jävlar anamma så KAN JAG!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag var arbetslös fram till denna veckan och hade precis köpt nytt gymkort för att dra igång med träningen igen. Tänkte att under tiden jag inte hade jobb skulle jag träna så mycket som möjligt.

Hann gå på ett cirkelpass, sen fick jag jobb. Jag är jätteglad för jobbet, men helt plötsligt försvann all min egna tid...

Nu ska jag gå till gymmet, på kampsportspass en kväll i veckan. Förhoppningsvis kan jag gå fler ggr. Annars får det bli hemmaträning, men det är ju så svårt att ta sig i kragen och ta fram hopprep och gummiband....

lycka till!