17 sep. 2012

Hahaa

Har inte tränat än, men än har inte klockan slagit tolv.
Har hysteriskt ont i magen, blev bara värre efter maten.
Sitter i soffan framför Heartbreak Kid med massa tända ljus.
Det är det bästa med hösten!!
Grabbarna somnade redan vid halv sju, de har varit vakna hela dagen och det funkar bättre för varje dag.
Bakade i alla fall chokladmuffins med smörkräm i idag, skönt att göra något vettigt!
Har bara min garderob kvar här hemma och det skjuter jag upp så länge jag bara kan. Måste ju dock packa upp allt snart för att kunna hitta några kläder.
Om magontet ger sig innan jag blir för trött så kör jag träningen ikväll.

När det blir lite kallare ute så ska vi i alla fall inviga öppna spisen. Just nu är det för varmt inne för det.

Hahahaha, är nog redan trött för gud vilket osammanhängande inlägg. My fault!

Inga kommentarer: