14 sep. 2012

Dan före dan.

O hur fan känns det då?
Som att jag vill backa
Som att jag vill slänga in allt o
bara åka
Göra det kort
Fort
Som ett jävla plåster
Bara dra, fort!

Har prioriterat träningen dessa dagar, och ja, Toffe har packat en del själv men ärligt talat så behöver jag träningen för att inte gå under.
Man får tycka vad man vill om att jag inte varit den packande parten.
Träningen tar mig framåt
Och jag får resultat
Jag tror att jag känt såhär förr
En jävla vinnarskalle
Nu jävlar
Fast det känns annorlunda
fast jag vissa dagar verkligen känt
att det varit SKIT att behöva träna
Men jag har gjort det och att ha ett måste är skönt!
Har funderat mycket på om jag vill/ska/borde välja inriktning på min träning.
Jag vet fortfarande inte
Är som sagt otroligt fascinerad av bodyfitness men det är ju bara tankar.
Men kost och hälsa är något jag lär mig mer om varje dag
Och jag har vågat prova nya recept
Lax är gott (med citronpeppar!!)
Kyckling kan man göra mycket av
Jag tycker verkligen inte om mackor, oboy och sånt "vardagsskräp" men däremot så har jag redan planerat in ett besök på thaien med Mia vid jul
Saker att se fram emot helt enkelt ;)
Ska med Lina på fest nästa helg men jag tror ärligt talat att jag ska avstå ööla.
Kan ju vara kul att träffa folk men jag är inte redo att sabba fitnessfighten och det jag vill bygga upp.

Från en sak till något annat:
Var på promenad med Pau igår och vi klickar ganska skrämmande ibland.
Och som jag sa till henne så är jag så ledsen att folk inte får se mig som den människan jag faktiskt är.
Glad, pigg och en pajas.. That's the truth!
Jag älskar att skratta och röja..
Känner mig så tom utan det.
Jag är gömd bakom "mamma-rollen"

Jag är en kick-ass människa och det vill jag visa!!!

Inga kommentarer: