21 aug. 2012

Måste..

Kan inte sätta mig och ta det lugnt för oron i kroppen gör för ont..
Hjärtat galloperar fort och jag måste plocka, plocka, plocka. Måste uppehålla hjärnan med något.
Har städat linneskåpen, plockat upp på altanen, tvättat, sorterat och vikt tvätt, börjat packa åt barnen.
Ska rensa min garderob, lägga in alla kläder i ordning, diska, laga mat, dammsuga och skura.
Det hinner jag igenom på någon timme, sen ska jag natta mina underbara killar och sen kommer oron över att somna.
Fan! Något måste hända hela tiden, hela hela tiden! Annars så blir det för jobbigt.
Jag vet inte ens hur det blev såhär? Kroppen är på högvarv konstant och det är svårt att stoppa.

Tog i alla fall med grabbarna till stadsbongården efter dagis, de ska inte behöva sitta inne på grund av att jag inte mår bra. Det blev en kort stund och en titt på alla grisar, höns, hästar och kaniner.

Tack och lov att det är fint nog så att de kan vara ute nu på kvällen, de leker så underbart bra tillsammans och jag är så glad för att de är två!
Älskade, älskade ungar! Vad skulle jag vara utan er?!



Inga kommentarer: