11 aug. 2012

Lycka idag!

Åkte ner till mamma runt 15-tiden, väl där så plockade jag lite kantareller (bara jag som äter här hemma), lite blåbär och hallon till frukosten blev det också.
Så jäkla mycket mygg bara, fick t om ett på läppen. As!
Skippade promenaden idag för det blev ganska sent men blir nog 7 km imorgon istället.
Men kantarellstuvning på hård bröd blev det i alla fall, behöver jag ens säga hur gott det var?!
U-N-D-E-R-B-A-R-T

Snart är det dags att slänga fläsket i säng, jobb 7-12 imorgon!

Jag är lika osammanhängande som det låter, har huvudet fullt av ludd.
Men får jag välja så får det ju gärna vara sockervadd.
Mamma har berättat (x antal gånger) att när jag var liten så hade min bror öroninflammation, och öronen fulla av bomull. När vi sedan kom till Gröna Lund där vi fick sockervadd så stoppade jag helt enkelt in sockervadden i öronen för så hade ju storebror haft!

Längtar efter att få berätta såna historier för grabbarna när de blir äldre.
Hur vi gång på gång tittade på "Bilar" eller hur de kallade varandra för "mojan" eller hur Noel kallade Leon för "Nuuel".
Det kommer bli awesome!

Inga kommentarer: