31 juli 2012

Trötta mamman..

Vaknade som sagt vid sju, somnade om lite då och då innan det blev frukost. Lite senare la jag mig i soffan och slocknade en stund. Vaknade inte ens ordentligt när Toffe hamrade golv eller dammsög, haha!
Men efter att Toffe petat liv i mig så fixade jag lite mat till killarna, som inte åt speciellt bra men sen så blev Leon riktigt gnällig så han och jag la oss i våran säng. Där låg vi och busade en stund innan även Noel kom och la sig. Med ett barn på varje arm o Storytel i örat så kände jag mig så.nöjd och harmonisk så jag slog igen mina blå.
Hade velat sova längre men Toffe väckte mig och ville ha hjälp så jag lyckades ta mig upp.
Annars så har dagen flytit på ("flööti" skulle jag "skreve" om jag skulle stava som jag pratar ;) )

Kanske ska skriva ett helt sånt inlägg, hahaa. Fula Kristinehamnska!

Dagen som sagt.. dagen då golvet blev klart i vardagsrummet!! Uuunderbart. Det är Toffe som har före-bilderna men jag kan bjuda på två.

Satte upp nya hyllor, har dumpat den.ENORMA tvhyllan och rensat ur sjukt mycket!
Kommer somna mycket nöjd!
Jobb 7-12 imorgon så kryper ner med två galningar nu..



Inga kommentarer: