3 juli 2012

Något har hänt..

Något har verkligen hänt, allt har slagit om så fort så jag har inte hunnit med nästan.. Men det är underbart, vi har en vardag som funkar riktigt riktigt bra. Jag har fått tillbaka känslor som jag trodde hade dött för längesen, det känns helt otroligt och jag trodde inte det. Var det diskmaskinen som kom på plats fast inte är inkopplad som ändå ingav något slags hopp? Löjlig tanke, va? Det var i och för sig något innan det som det slog om men nu vill jag inget hellre än en framtid och att vi ska leva som en familj.
Vi har båda annorlunda tankar nu och vi har pratat lite om att "omförlova" oss, vi förlovade oss efter bara 4 mån och köpte ganska billiga ringar eftersom vi var lagom fattiga gymnasieelever. Men vi får se hur det blir. Känns i alla fall som att framtiden är vår och det ger mig lite fjärilar i magen :)

Inga kommentarer: