1 juni 2012

Jaha..

Jobbade igår kväll och började känna mig dålig.. Cyklade ju till och från dagis igår, sammanlagt en tripp på lite över 1,2 mil med morgon och eftermiddag. Dessutom var jag på gymmet.. Kände mig inte dålig då, ska jag säga så ni inte får för er att jag pysslar med idioti. :)
Blev bokad för jobb och drog iväg 16-21 och började känna mig tung i bröstet så började hosta och började få riktigt ont i halsen.  När jag la mig i sängen så kunde jag inte andas med näsan så när kl ringde i morse ropade Noel "maniiiiin" (välling) så fick vackert kliva upp ändå. Insåg att bemanningen inte har någon telefonsvarare så var bara att vänta till 6,30 för sjukanmälan och nu är båda grabbarna vakna så jag kan ändå inte somna om... SKIT!!
Ligger och funderar på min nästa hårfärgning, bestämt mig för att slänga i blonda slingor och sedan köra i en RÖÖÖD (har en favorit) så att det långa också blir rött. Lätt hänt att det bara tar sig i botten och det är ju inte skitsnyggt.. Det är så mitt hår ser ut just nu och dessutom har solbrännan tagit sig bra precis vid hårfästet så utväxten ser snuskigt grå ut.
Men nästa månad så ska jag ta hand om det. Äntligen!!

Nu ska vi få dagen att rulla på något sätt, lämpligt med regn.....

Inga kommentarer: